Frågor + Svar del 1

Hur bor du: Lägenhet
Brukar du komma i tid: Ja
Hur lång är du: 1,43 
Kan du laga mat: Hahaha jo bara nudlar hitils
Vad jobbar du med/pluggar du: Går i skolan
Vad har du på dig just nu: pyjamas 
Har du någon fobi: Ja, spindlar, mörker
Hade du en bra kväll igår: Sådär
Vilket är ditt senaste inköp: 
Din favoritdryck på morgonen: oboy..
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa 
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Min mobil fick några sprickor:(
Vem snackade du med senast: Min syrra 
Varm favoritdricka: oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Dricker inte
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte..
Saknar du någon just nu: Pappa
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Tjata
Någon jag stör mig på: Vänner som sviker en
Intressen: Vara med kompisar, Dansa, 
senaste person du kramade: Min syrra
Senaste person du ringde: Pappa
Senaste person som ringde dig: Mamma 
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Ja..
Längtar du till din nästa födelsedag: Såklart :)
Har rakat dina ben någon gång: Nepp
Är du sugen på något nu: Ben och jerry
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga
Använder du hudkräm: Japp
Micro-pop eller poppa själv: poppa själv
Brukar du baka: Ja
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja
Vilken låt lyssnade du senast på: She not me pt 2
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja min hund
Vad tycker du är äckligt: spindlar
Har du pengar på mobilen: nej