Thinking Out Loud - Ed sheeran

Hej! Just nu är klockan 23.35 och ligger i sängen men datan och lyssnar om och om på Thinking out loud av ed sheeran, så grym låt! Ni som inte har lyssnat på den borde göra det direkt, ni kommer inte ångra de.. Men det är FREDAG! SÅÅ himla skönt att få sova ut imorgon och slippa gå upp till tråkiga skolan! idag har jag 
- Vaknat 06.20
- fixat mig på morgonen som man brukar göra.
- gått till skolan halv åtta för vi börja 8.
- När jag var i skolan gick jag först till bilden och fick damp på en teckning som jag rita för jag kan verkligen INTE rita händer vi hade bild i 100 Min alltså i 1 timme och 40 min.
- Efter de så gick jag till spanskan och prata spanska och gjorde en teater på spanska såklart med min kompis Hawlin spanskan hade vi i 50 min.
- Sen var det engelska, Jag, Anna, Zandra, Amanda, Pernilla och Mattias förberede oss till en läskig teater som vi ska visa upp nästa fredag, skit nervös enelskan hade vi i 1 timme eller 50 min.
- sen var det tråkiga Matematik i 100 MIN! SKIT JOBBIGT.
- Sen var det slut på dagen ! jippie, det var min lilla dag eller kanske inte lilla men långa.
Och idag (fredag) så slutade vi halv tre ungefär.. hoppas ni har en bra kväll och sov gott